Anunt Diamant Brol Medical Center

Brol Medical Center este o clinica privata situata in centrul orasului Timisoara cu o experienta de peste 21 ani in chirurgia estetica, infiintata in 1996.
https://www.brol.ro

Campanie de testare gratuita a vederii in Bucuresti

Detalii eveniment

Categorie
Evenimente sanatate
Modificat
acum 3 ani si 7 luni
Vizualizari
157

Voteaza & Distribuie

Prezentare eveniment

Vision Optica lanseaza in Bucuresti o campanie de avertizare cu privire la necesitatea controlului oftalmologic periodic pentru ingrijirea vederii, invitand bucurestenii sa isi faca testari gratuite a sanatatii ochilor, in perioada 4 aprilie – 12 aprilie 2012. Plecand de la ideea ca 80% din bolile oculare care ameninta vederea pot fi evitate sau tratate, daca sunt depistate la timp, Vision Optica si-a propus sa actioneze, oferind posibilitatea de a efectua un control optometric/oftalmologic chiar si persoanelor care din lipsa timpului, a banilor sau a informatiilor, neglijeaza sanatatea aparatului vizual.

Compania de optica medicala a devenit una dintre cele mai puternice retele locale de profil, dupa ce, din aprilie 2012, a reunit sub numele Vision Optica, cele 7 magazine ce exista in Bucuresti sub marcile Pure Vision Optica si World Vision Optica, inca din 2007. Compania a decis sa renunte la cele doua denumiri si sa se relanseze sub o noua identitate, cu numele Vision Optica, insotit de o noua reprezentare grafica si un slogan care sa sustina misiunea asumata: Vision Optica. Mai bine pentru ochii tai. Motivul deciziei este acela de a exprima si la nivel de imagine unitatea de viziune si politica manageriala comuna, sub care functioneaza deja cele 7 centre.

Campania de testari gratuite "Esti sigur ca vezi bine?" este prima actiune de responsabilitate sociala pe care o deruleaza Vision Optica, pentru a contribui activ la imbunatatirea starii de sanatate a comunitatii in care activeaza, transmitand un mesaj direct si incurajand actiunea imediata. In 7 cartiere bucurestene, in apropierea centrelor Vision Optica, trecatorii vor fi invitati de promoterii campaniei sa isi controleze sanatatea ochilor chiar in acel moment, gratuit, beneficiand si de sfaturile unei echipe de specialisti, pentru prevenirea si corectarea tulburarilor de vedere. Persoanele la care se vor identifica deficiente de vedere ce necesita investigatii amanuntite, vor fi directionate catre medicii oftalmologi parteneri.

Scopul campaniei este de a responsabiliza publicul cu privire la importanta controlului periodic al ochilor si de a da un impuls de actiune persoanelor care evita masurile imediate si asistate medical, desi constata ca au deficiente de vedere. Invocand motive precum pretul sau lipsa timpului pentru a se deplasa pana la medic, foarte multi oameni amana controlul ocular sau, la fel de grav, isi cumpara ochelari de la comercianti neautorizati, fara o prescriptie oftalmologica sau optometrica. Dovada stau statisticile, care arata ca mai mult de 5 % dintre purtatorii de ochelari nu au mers niciodata la un control oftalmologic. Campania "Esti sigur ca vezi bine?" este o dezvoltare a misiunii Vision Optica de a aduce optica medicala de calitate mai aproape de oameni, atat ca proximitate cat si ca accesibilitate.